kit-autocon:

Grabbed some more Smokey screenshots from ‘Predicons Rising’ :)

noizybunnyboy:

冬のある日 | 椏璃沙 
Please do not remove source
my-innocence-is-lost:

owlmylove:

craized:

trees like these are the best to sit under and read books or draw or just relax and be alone 

or you can climb it and sit up in the foliage waiting for unsuspecting pedestrians to walk by so you can swing down on one of the roots with a Tarzan scream and kick them in the face before running from the traffic cops

my-innocence-is-lost:

owlmylove:

craized:

trees like these are the best to sit under and read books or draw or just relax and be alone 

or you can climb it and sit up in the foliage waiting for unsuspecting pedestrians to walk by so you can swing down on one of the roots with a Tarzan scream and kick them in the face before running from the traffic cops

(Source: samuelfriberg)

Posted on Sep 30, 2014 with 390,928 notes REBLOG

everydayhybridity:

Occupy Central has now been termed Umbrella Revolution. A selection of images on twitter show how the umbrella has become iconic in the last 24 hours.

Posted on Sep 30, 2014 with 902 notes REBLOG #Hong Kong   #HK   #Occupy Central  

maxeth:

dimisly:

johnthedragon:

maxeth:

image

WE CAN BRING OLD MEMES BACK

SCREAMS

STOP

NO

Posted on Sep 30, 2014 with 14,212 notes REBLOG

kirindave:

zamii070:

everytime

Almost as bad, “What are you anxious about?”

Posted on Sep 30, 2014 with 24,412 notes REBLOG

perchu:

dunpkin:

theoppositeofamnesiaa:

dunpkin:

someone please make a meme masterpost of every tumblr meme ever

http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Memes/Tumblr

it doesn’t have all of them but it has a lot of them

this is so surreal honestly its like traveling through time

image

i dont like this

Posted on Sep 30, 2014 with 43,647 notes REBLOG

(Source: 180mph)

Posted on Sep 30, 2014 with 10,508 notes REBLOG

glutenfreewaffles:

Do you ever have suCH A GOOD FAN FICTION IDEA

AND THEN

YOU CAN’T FUCKING WRITE IT BECAUSE THIS IDEA IS SO GOOD IT DESERVES AT LEAST 65,293 WORDS AND YOU KNOW YOU CAN’T GIVE IT THAT. 

Posted on Sep 30, 2014 with 50,124 notes REBLOG
thisshouldbesomethinggreat:

dobe-qj:

ask-dr-knockout:

vagueversusvogue:

barbie-teacatch:

al-grave:

"What do you play? The Clarinet, you? I play the fucking HAMMER"

I MEAN THE OTHER PLAYER’S FACES THO

the dude in the back knew it was coming, the other dude forgot

WOULD SOMONE PLEASE MAKE THE HAMER GUY BREAKDOWN!!!! AND THE TOP GUY KNOCKOUT AND THE BOTTOM GUY STARSCREAM!!! I NEED TO LAUGH FOR A MILLION YEARS!!!



there is nothing better than this pls step away from your computers goodbye

thisshouldbesomethinggreat:

dobe-qj:

ask-dr-knockout:

vagueversusvogue:

barbie-teacatch:

al-grave:

"What do you play? The Clarinet, you? I play the fucking HAMMER"

I MEAN THE OTHER PLAYER’S FACES THO

the dude in the back knew it was coming, the other dude forgot

WOULD SOMONE PLEASE MAKE THE HAMER GUY BREAKDOWN!!!! AND THE TOP GUY KNOCKOUT AND THE BOTTOM GUY STARSCREAM!!! I NEED TO LAUGH FOR A MILLION YEARS!!!

there is nothing better than this pls step away from your computers goodbye

pixiepienix:

look at this fragile delicate flower of a man look at how precarious his value and identity is wonder at the marvel that is masculinity

pixiepienix:

look at this fragile delicate flower of a man look at how precarious his value and identity is wonder at the marvel that is masculinity

Posted on Sep 30, 2014 with 119,604 notes REBLOG

charmed-aphro:

charmed-aphro:

Guys, I have to hit you with some harsh news. Everything is in the description above. Another act of police brutality against a Black body. His name is Tyquan Henderson and he was pistol whipped and required brain surrey due to his injuries. News is that he was taken right out of ICU and put him into jail. Can we please get this known? Because, he is in no condition to protect himself or to even be out of a best where he should be resting!

splantamello:

beeswarm17:

karkat-san:

karkat-san:

Why was Oedipus against profanity?

Because he kisses his mother with that mouth.

I’m getting really tired of these motherfucking jokes.

wait

(Source: gymleaderkarkat)

Posted on Sep 30, 2014 with 408,931 notes REBLOG

subasequel:

axtryk:

NEW STRONG ENGLISH VOCALOID ‘RUBY” SHES SO FUCKING GOO)D OPUTS ALL THE REST TO SHAME

i honestly thought that this was a joke post like this had to be a joke and i hit play and i legit was like “that sax is supposed to be the voice isn’t it like that’s the joke, engloids sound like stuffy honk machines”

AND THEN THE MIRACLE GIRL GRACED MY EARS HOLY SHIT HOLY SHIT THERE IT IS THERE IT IS THERE IT IS THE COHERENT CLEAR-VOICED ENGLOID MAKING ALL THE OTHERS WEAR DUNCE CAPS SHE’S THE QUEEN ENG I MIGHT ACTUALLY HAVE TO START CARING ABOUT VOCALOID AGAIN JESUS CHRIST

(Source: galacofucker69)

Posted on Sep 30, 2014 with 23,073 notes REBLOG #vocaloid   #HOLY SHIT   #RUBY  

fallenangelflonne:

aknowlee:

basedmountaindew:

kaldriss:

>tell my girl i love subs
>she thinkin i wanna dominate her in bed
>god damn i love sandwiches

>tell my girl i love subs
>she thinkin i wanna dominate her in bed
>god damn i cant stand dubbed anime

>tell my girl i love subs
>she thinkin i wanna dominate her in bed
>god damn i hope my real teacher never comes back

>tell my girl i love subs
>she thinkin i wanna dominate her in bed
>i’m 20,000 leagues under the fucking sea

(Source: grovyle)

Posted on Sep 30, 2014 with 152,096 notes REBLOG




Donger
Canadian.
PANSEXUAL
{ PRIDE }
Why hello there, and welcome to my blog!
I mainly reblog lots of robots, roosterteeth, video games, anime, comics/cartoons, guinea pigs, and many other things that happens to pop up on my dash.
I tend to reblog whatever happens to pop up on my dash. So excuse me if random porn shows up on your dash.I try to tag that as often as I can, since this blog is kinda NSFW.
ALSO! If anyone needs someone to talk to for anything, send me and ask and I'll be sure to reply to it. I'm open to just about anything.

Why is it so hard to find a nice theme ;_;

home ask past theme Deviantart Art Tag list Old blog stuff



NEXT
TOP